|
|
Onvoldoende |
Voldoende |
Goed |
1. |
Wie is de god? |
Jullie hebben de goede god
niet kunnen vinden. |
Jullie hebben de goede god
gevonden! Maar helaas is de omschrijving niet zo goed. |
Super! De goede god en een
goede beschrijving! |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |
|
|
|
|
|
2. |
De tekening |
Jullie hebben beide
opdrachten niet goed gedaan of niet goed begrepen. |
Jullie hebben één van de
twee dingen goed gedaan. |
Jullie hebben je aan de
regels van de Egyptische kunstenaars gehouden en een goed verhaal
geschreven. |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |
|
|
|
|
|
3. |
De piramide |
Jullie hebben beide
opdrachen niet goed gedaan. |
Één van de twee
opdrachten goed gedaan. |
Jullie weten waarom een
piramide gebouwd wordt en je kunt er zelf één tekening! |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |
|
|
|
|
|
4. |
De mummie |
Jullie hebben de opdracht
niet goed begrepen. |
Je hebt een leuk verhaal,
maar er missen wat onderdelen. |
Het verhaal is goed gelukt
en je hebt gebruik gemaakt van de bronnen. |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |
|
|
|
|
|
5. |
De muurkrant en presentatie |
De vier stappen zijn niet
terug te vinden, je muurkrant ziet er kaal uit en jullie hebben ook geen
aandacht aan de presentatie gegeven. |
De vier stappen zijn terug
te vinden op de muurkrant. Maar verder ziet de muurkrant er kaal uit en
is er ook weinig aandacht aan de presentatie gegeven. |
De vier stappen zijn
duidelijk terug te vinden op de muurkrant. Jullie veel aandacht gegeven
aan het ontwerpen van de muurkrant en jullie presentatie was zeer goed. |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |
|
|
|
|
|
6. |
Samenwerking |
Jullie hebben geen
duidelijke taakverdeling, de één doet meer dan de ander. |
Jullie hebben een
taakverdeling gemaakt en werken alleen aan jullie eigen opdracht. |
Jullie werken goed samen
aan de opdrachten. Jullie doen evenveel. |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |
|
|
|
|
|
7. |
Creativiteit |
Jullie hebben alleen aan
de opdrachten gewerkt. Weinig creativiteit in de uitvoering en
samenstelling van de opdrachten. |
Opdrachten creatief
uitgevoerd. Alleen in de uitvoering mis ik creativiteit. |
Jullie zijn beide zeer
creatief bezig geweest. Niet alleen in de opdrachten maar de muurkrant
ziet er ook erg creatief uit. |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |
|
|
|
|
|
8. |
Spelling en grammatica |
Er zijn wel erg veel
fouten gemaakt in jullie opdrachten. Volgende keer goed na lezen. Wees
niet bang om iemand anders te vragen. |
Hier en daar een foutje.
Lees voor de volgende keer eerst goed zelf de opdracht door. |
Super gedaan. Geen fouten
gemaakt. |
|
|
Helaas maar 1 punt |
5 punten |
Super 10 punten |